Undisputed - The Championship Upgrade Pack
Champions are not born; they are forged. Rule the ring with this bundle of four knockout DLC packs: The WBC Pack, The Iron & Steel Pack, The Mexican Monster Pack and The Senator Pack. Expand your roster with 30 fighters, including legends and rising stars with Dmitry Bivol, David Benavidez, Wladimir and Vitali Klitschko, and Manny Pacquiao. *Base game required.