Rider's Hairstyle: Mohawk Kulu
Contains the following content: ● Rider's Hairstyle: Mohawk Kulu All content is cosmetic and does not confer any status benefits. Note: After purchasing, restart the game to receive add-on content. Hairstyles can be changed using the chest in Your House after progressing the game to a certain point.