7,200 Premier Pack - Rainbow Six Siege
Get 7,200 R6 Credits, an exclusive Masterpiece weapon skin, a premium cosmetic including stunning 3D effects and custom reload with inspect animations, along with a seven-day Renown Booster. This pack is only available until February 4th, so get it before it’s gone! R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as the Premium Battle Pass, new operators, cosmetic items including weapon and operator skins, and to trade in the Marketplace.