DOA6 Witch Party Costume Set
A set with all 16 Witch Party costumes. Characters: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. Note: - This content is covered by the Season Pass 3. Please be careful to avoid making redundant purchases. - The products included in this set can also be purchased separately. Be careful to not purchase the same content twice. - You must have the latest update installed before using this content. - You must purchase the relative characters before using this content.