Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Blood Angels Champion Pack
Unleash your wrath in the name of Sanguinius with the Blood Angels Champion Pack, granting you a unique Power Armour skin for the Tactical class, and exclusive skins for the Jump Pack and Chainsword. The cosmetics in this DLC can only be equipped in the game’s Operations and Eternal War modes. The Blood Angels Champion Pack is available as part of the Season Pass 2.