Hey Bratz Pack! The Stylin’ Soiree was such a high-fashion-hit that it caught the eye of a world-renowned designer, and they want to work with you! Work on expanding Bratz Magazine by reporting on your travels around Barcelona, Seoul, and Stilesville. Customize the girls with fresh, new hairstyles, makeup, and outfits from the Girls Nite Out collection to wow your followers. Continue your journey to become the best reporter.