Zombie Army 4: Wehrmacht P08 Pistol Bundle
It’s time to bring a new meaning to ‘point and shoot!’ One of the most accurate guns ever made, this semi-automatic pistol has a fearsome reputation for a reason! It’s time to show the undead hordes exactly why they should be terrified – aim for the head! This Weapon Bundle contains; - The Wehrmacht P08 Pistol - 2 Charms (Eagle and Cross, Sagamartha Relic) - 2 Bespoke Weapon Skins (Ornate, Rusty).