The adventurers are back for more in this new DLC! Join the party as they are trapped and captured by the sadistic owner of the Wheel of Misfortune, Splat Jaypak. If they want to get out, they will have to shape up and fight through every ordeal their captor can throw at them. Are you ready to battle your way back to your adventure? Features : - Fight through 15 new battles - Level up your characters from 1 to 11 - Alter the composition of your team at will, chosing any 8 characters among the 10 playable adventurers - Upgrade your gear between combats - Try out new tactics and crazy strategies! - And of course, chickens.