Across the Obelisk: The Sunken Temple
Lost beneath Aquarfall, an ancient temple has been uncovered. But its final guardian is never the same. The deeper you go, the more the past reveals itself—secrets of amphibious races, forbidden rituals, and dangerous relics await. Face the horrors of the deep! From vengeful spirits to ancient monstrosities, the Sunken Temple is crawling with new, fearsome enemies ready to test your party’s strength. Explore the ruins of a lost civilization! Navigate a haunting new map where sunken altars and forgotten passageways hide both treasure and danger. Fortune favors the bold! Your party’s fate will be shaped by new story events where the right choices—and a little luck—could lead to untold riches… or unexpected peril. This Dungeon Expansion Includes: - A Brand-New Dungeon: The Sunken Temple – Explore two dangerous floors of the newly discovered temple. - Ever-Changing Final Boss – The final guardian shifts depending on your previous dungeon choices, leading to 9+ different boss encounters and unique rewards. - 15+ New Events – Uncover the dark history of Aquarfall’s ancient civilization. - New Pet: Rocky – A sturdy companion to aid you in your journey. - 10 New Items – Powerful relics hidden beneath the waves. - 7 Ocean-Themed Skins – Equip your heroes with deep-sea inspired outfits. - 1 Exclusive Cardback – A design as mysterious as the ocean depths.