Sort, stack, and organize household objects into particular arrangements in A Little to the Left: Cupboards & Drawers. Prepare to clean out the cabinets and secret compartments of the home with even more charming illustrations, surprising scenarios, and 25 delightful new Cupboards & Drawers themed puzzles to discover.