Forza Horizon 4 Open Top Car Pack
Suns out, roofs off! This car pack comes with 5 open roof cars that are perfect for a relaxing drive around Horizon UK, including the stunning 2012 Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 4 garage, with no additional in-game credit cost. These cars are also included in the Forza Horizon 4 Car Pass.