Helix Credits Extra Large Pack (6,600) - Assassin's Creed Shadows
The Helix Credits Extra Large Pack contains 6,600 Helix Credits, including 1,600 bonus Helix Credits that can be used to unlock extra items, in-game currency, resources, and more.