Leader of the Mogul Embassy Swerve Strickland joins the AEW: Fight Forever roster! Swerve kicks off Season 3 along with the brand new day to evening beach base map PLUS two new attire customization options. This content is part of Season Pass 3 which includes: 3 more talents added to the roster, new day and evening beach maps, 33 brand new moves, 42 new skin + attire options, and 11 new music tracks.