Decorate and organize your entryway into the perfect mudroom with a range of built-in items, walls, flooring, and decor. Whether your Sim's home is on a ranch or an inner city dwelling, if they enjoy gardening or other outdoor activities, a mudroom is a perfect addition for an active, outdoor lifestyle. Use the space to tell a story of their interests and hobbies such as a set of gumboots used during the muddy times in the garden, or help show the day-to-day life of a family home where leaving a pile of mail to be opened is commonplace. A mudroom is the entryway into your Sim’s lives. Created by Peacemaker_ic. KEY FEATURES A magnificent mudroom awaits – Bring your entryway to life with a tailor-made set of mudroom items and decor. Transitional space – Add some organization and style to an often neglected part of the home. *Requires The Sims 4 & all game updates.