Genshin Impact: 6,480 Chronal Nexus
In Genshin Impact, purchase this item to obtain Chronal Nexus ×6,480, and receive bonus Chronal Nexus ×1,600. You can use "Chronal Nexus" in the in-game shop to purchase certain outfits, or exchange them for the item "Arcane Keystone" to obtain rare outfits with a certain probability through the "Wishes" system.