Fight For America: Zap Gun DLC
Unleash the ultimate energy with the Zap Gun! Strike down hordes of enemies with devastating electric blasts that chain through multiple targets and deal massive long-range damage. Boost your campaign with 4000 coins to upgrade your weapons, turrets, and base - or repair the front lines when the fight gets tough. With this DLC, you'll unlock: - Zap Gun - 4000 Coins Bring the thunder, turn the tide, and show no mercy!