Way of the Hunter - Hunter's Advantage Pack
The Hunter’s Advantage Pack is designed to elevate your hunting experience by offering a carefully selected set of tools that combine precision, power, and versatility. This DLC pack provides everything you need for a more efficient and rewarding hunt, from powerful new firearms to an all-in-one electronic caller that ensures you can attract your target with ease. Whether you're pursuing small game, medium-sized predators, or big-game species, this pack is tailored to meet the challenges of all environments. Included in the Hunter’s Advantage Pack: Antoillier Universal Electronic Caller This compact electronic game caller is a great tool for dedicated hunters. It includes a built-in directional speaker for clear sound projection and comes with a selection of animal-specific calls already installed, make it perfect for on-the-go hunting, attracting animals with just the push of a button. Vanhoutte Hawk Long Range A bolt-action rifle built for precision and reliability, ideal for small game. This rifle is chambered in .224 Valkyrie, a caliber known for its excellent performance on lighter game, giving you the confidence to make clean, accurate shots. Prairie Hunter the Jack This lever-action rifle pairs classic style with modern power. Its .44 Remington Magnum caliber offers the punch needed for medium-sized game, while the smooth lever-action design ensures fast follow-up shots. If you’ve enjoyed Grandpa’s old rifle, this one will feel like the perfect companion to complete your lever-action collection. Mordecai Doublejab For those serious about big-game hunting, the Mordecai Doublejab delivers unmatched power. This luxurious double-barreled rifle is chambered in .416 Remington Magnum, a caliber that’s ideal for taking down the largest game, like bears or Cape buffalo. With its stunning craftsmanship and formidable stopping power, this rifle is ready to handle the toughest challenges.