Purchase 80 Exotic Shards* + (30 Bonus Exotic Shards**) Exotic Shards are an in-game currency used to acquire customizations for Apex Artifacts and select Mythic melees. They can also be used to acquire items in the Exotic Shop. *Requires Apex Legends (available separately), all game updates. **Bonus calculated on the price of the 10 Exotic Shards Bundle purchased separately.