DIY Fashion Star: Arts & Crafts
With this DLC you will unlock: - new DIY summer top - new stylish DIY skirt - new elegant DIY dress - skull patch - lips patch - eye patch - blue bow accessory - orange button accessory Use your designer imagination and create new DIY projects that everyone will love!