WWE 2K25 Attitude Era Superstars Pack
Ohhhh you didn’t know? Inject some Attitude into the ring with the Attitude Era Superstars Pack! Grab your controller—and a few friends to beat up on—and show them the punishing moves and larger-than-life personalities of these WWE Legends. The Attitude Era Superstars Pack includes the following playable Superstars as well as their MyFACTION cards: Mark Henry Billy Gunn Road Dogg Victoria D’Lo Brown The Attitude Era Superstars Pack is included as part of the Season Pass, Ringside Pass, and as part of WWE 2K25 Deadman and The Bloodline Editions.