Kingdom Two Crowns: Regent's Royal Wardrobe
Kingdom Two Crowns: Royal Wardrobe is a series of supporter pack DLCs with new appearances for your Monarchs, inspired by the world of Kingdom. These DLCs provide no additional gameplay features as they are completely optional and are designed to provide a different yet royal experience for your campaign. When you purchase these packs, you are giving us additional support to work on cool new things for the Kingdom series. We celebrate you, our royal hero, as we embark on great journeys in expressive new ways together! In the Kingdom Two Crowns: Regent's Royal Wardrobe you’ll get access to three new looks for your Monarch: the Eloquent Queen, the Dark Templar King and the Mycelium Monarch. These looks will unlock on all campaign settings except Dead Lands.