MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack G (61,000 crystals)
A pack containing 61,000 Hero Crystals. Hero Crystals are in-game currency that can be used to draw Roll Tickets and exchange items in the Shop in My Hero ULTRA RUMBLE.