Minecraft Dungeons: Luminous Night Adventure Pass
Enjoy Minecraft Dungeons’ latest seasonal adventure to the fullest with the Luminous Night Adventure Pass. Light up the night with an additional reward track and earn adventure points to unlock new, radiantrewards, featuring over 45 items! Let a Glowing Ministrosity light the way, don the sparkling Glow-Getter skin, or level up with a burst of sparks using the Fired Up flare! Your inventory will shine brighter than ever with the new pets, skins, emotes, flairs, and capes waiting for you – all in the Luminous Night Adventure Pass!