Ravenswatch - Romeo & Juliet Skin Pack
Unlock 6 exclusive matching skins for Romeo and Juliet. Available from the hero selection menu. * Ravens Skins – Elegant garments in the colours of the Ravenswatch, worn proudly by the star-crossed lovers. * Nightmare Skins – Dark and menacing attire inspired by the Nightmare. * Eternal Love Skins – A unique spectral look with all-new visual effects, celebrating a love that defies death.