Formula Legends : Early 2010’s Season Pack
Step into the dawn of a transformative era in motorsport. The Early 2010’s Season Pack introduces two new cars and era-specific content that capture the innovation, unpredictability, and rapid evolution of the early 2010s — now fully integrated into Story Mode. Lead your team with the new early-2010s generic chassis, representing the era’s core design philosophy across the grid. Then take on the challenge of the Early ’10 (Flower) — a bold car featuring a distinctive asymmetrical front-end concept and experimental aerodynamic ideas inspired by the period’s most daring engineering. This era also marks the arrival of turbo-hybrid power units, a breakthrough that reshaped performance and dramatically reordered the competitive field. With its complete Story Mode integration, you’ll experience the narrative shifts, strategic upheavals, and rising rivalries that defined this pivotal decade. This DLC includes: 2 new cars: - Generic early-2010s chassis - Early ’10 (Flower) with its radical asymmetric aero concept A fully integrated Early 2010’s Season in Story Mode Era-inspired liveries and visual elements New challenges and scenarios reflecting key moments of the decade Expanded season variety to enrich your Formula Legends journey Relive the birth of the turbo-hybrid era — when innovation surged, power shifted, and racing changed forever.