Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Thyrus Gormann
The Thyrus Gormann collection contains two premium cosmetics for Sienna Fuegonasus: Gormann's Cindercage and the Patriarch's Finery skin. The cosmetics can be used on Sienna Fuegonasus’ Battle Wizard career. About the cosmetics: Gormann’s Cindercage (Salvaged) - Hat Quite what became of Thyrus Gormann remains a mystery. His battle garb, however, has surely outlasted him. Patriarch’s Finery (Slight Seconds) - Skin It is said that Thyrus Gormann possessed a deep, but alas unvaried, wardrobe. A great mind disdains trivia such as "what a fellow is to wear today".