Hunt: Showdown 1896 - Through the Bone Briar
This DLC contains one Hunter and two Weapons: - Cain (Hunter) - Nightmare (Vandal 73C Striker) - Bone Briar (Specter 1882 Bayonet) The bones of the dead litter the bayou. It’s easy to get lost amongst them, and easier to fall prey to the lurkers who lost themselves there long ago. First amongst these lost souls is Cain, who’s said to have made the greatest sacrifice, and pays his penance with primal fury. Cain lost the man he once was long ago. But the memories of that man wait in the dark, horrors that feast on his desiccated mind at night. Cain carries Nightmare and the Bone Briar to keep him from getting lost in the labyrinth he’s built of the dead.