Chef Life - BON APPÉTIT PACK
Celebrate French gastronomy at your restaurant! The BON APPÉTIT pack contains 3 French gastronomic recipes and an elegant outfit for your chef. Add ratatouille, bouillabaisse and cassoulet to your menu, and give your chef a new apron and stylish sailor's top.