Please Note: Train Sim World 2 is required, as a separate purchase, in order to utilise this content. As this is part of the Preserved Collection, features remain as they were in the original release. Deep valleys, tight curves and picturesque vistas are yours to experience in Train Sim World 2: Ruhr-Sieg Nord, bringing one of Germany’s oldest railways to life. Operate your trains over the historic rails of the Ruhr Valley and keep to the precise timetable. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost look so real you could almost reach out and touch them. It’s your job to carry freight and passengers over the historic Ruhr-Sieg Railway. Manage your powerful locomotives over the twisting railway and deliver your cargo on-time. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of German railways. Take control of two icons of German electric motive power, the DB BR 185.2 freight locomotive and the DB BR 143 mixed traffic locomotive. Featuring an electric simulation underpinned with expert technical knowledge and real-world data, the performance and sounds make them feel just like the real thing.