World of Warships: Legends – Captain's Essentials
Master the high seas with the essentials every Captain needs for battle! This bundle includes: - 2 days of Premium Account - 7x "Red, White, and Blue" camouflages - 7x Rare Battle Boosters - 7x Rare Commander XP Boosters - 59,000 Commander XP Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also, please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.