A special value set of content that you can use to decorate your room. Try customizing your house even more for a more entertaining experience! The following content will be added to Monster Hunter World: Iceborne. - MHW:I Room Decor: Intimate Decor Set (29 types) - MHW:I Room Decor: Splendid Decor Set (17 types) - MHW:I Music Player: Additional BGM Set Vol. 1 - MHW:I Monster Figure: Velkhana - MHW:I Monster Figure: Nergigante Note: - The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice. - Purchase of Monster Hunter World: Iceborne is required to use this content.