Ship of Fools - Deep Sea Duo
New Fools have bubbled up from the crushing depths. Expand your crew choices with the Deep Sea Duo. Angus: Has a bright future, but a dark past. Their Heirloom, Blinding Lure, reduces reflected projectile damage, but adds pierce and homing on perfect timing. Jules: Thrives under pressure. Their Heirloom, Collector's Magnet, lets you scavenge a random trinket upon defeating a domain's ruler.