Customize your player icon with fancy new animated options! These are for those who want to freshen up their presence and wish to support the development of the game. These icons provide no gameplay benefit and are purely cosmetic. Joan's Marvelous Moving Masterpieces are a display of eight animated historically inspired art pieces showing the diversity from across all the lands.