Vagrus - The Riven Realms Season Pass
Embark on countless new adventures and set yourself up for the long term with the Vagrus Season Pass. With it, you can partake in Vagrus’s massive expansion, as well as survive and thrive in numerous new, exciting locations across the Riven Realms and beyond. The Season Pass grants access to the "Sunfire and Moonshadow" expansion, the "Old Acquaintances" DLC, and the upcoming DLC "At the Heart of Ruin" (releases later in 2025) for a lower combined price than they would cost individually. Sunfire and Moonshadow Vagrus’s first expansion, Sunfire and Moonshadow, offers a new, vast region to explore complete with a swathe of new settlements, new enemies to conquer, new stories to be a part of, a large cast of characters, and new quests to complete through which the vagrus may make their mark on Xeryn. With all this, as well as the introduction of a central conflict involving three new factions – the Ahari, the Chimera Legion, and the Handjari – the expansion features content approaching half the size of the core game. Old Acquaintances This DLC reintroduces Sedarias and Javek, companions known to those familiar with the ‘Pilgrims of the Wasteland’ campaign, but now they are over a decade older. Each has changed drastically and each is equipped with new abilities, individual and specific loyalty quests that explore their own stories, with new enemies and rewards that accompany them. The DLC also introduces the Freelancers’ Guild, a new independent organization of mercenaries that can bolster or aid vagri looking for specialized skills. At the Heart of Ruin (coming in 2025) This DLC currently unlocks 12 additional player character portraits for owners of the Season Pass. The DLC is scheduled for full release in late 2025. Vagrus’s second expansion offers a tight but multi-layered and dense region fraught with conflict and rich with opportunities. Vagri who decide to brave the forsaken paths of this broken realm will be challenged not only by new foes and villains but also by the very nature one must traverse the mountainous terrain.