Gear up for the upcoming battles with Japanese Tier V Premium battleship Hyūga and various in-game items. The bundle includes: - Japanese Tier V Premium battleship Hyūga - 12x Imperial Japanese Navy camouflages - 10,000 Global XP - 500,000 credits - 5x Rare Battle Boosters - 5x Rare Global XP Boosters - 5x Rare Ship XP Boosters - 5x Rare Credit Boosters - 5x Rare Commander XP Boosters If Hyūga is already in your Port, you'll receive 15,000,000 credits as compensation. Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also, please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.