Customize your Borderlands 4 weapons with the Firehawk's Fury Weapon Skin!* *Firehawk's Fury Weapon Skin is part of the Borderlands 4 Bounty Pack Bundle, which is included as DLC for the Borderlands 4 Deluxe Edition and Super Deluxe Edition. Internet connection required to redeem bonus content. Items will be automatically entitled in-game. Terms apply.