Please note: Train Sim World 2: Arosalinie is required, as a separate purchase, in order to utilise the content featured in this add-on. First built in 1973, the Ge 4/4 II was designed as a capable mixed-traffic locomotive to serve the Rhaetian Railway’s core network, including the Arosa Line from 1997 as the Ge 4/4 II’s power output was ideal for the sharp grades. Multiple locomotives carry promotional designs that celebrate the long heritage of the nation’s railway network, featuring large artistic representations of key landmarks and calling out the anniversaries of various RhB lines. This collection features 5 distinctive liveries for the Ge 4/4 II. For additional variety, RhB’s white and yellow observation coach is included. Put the locos to work across mixed-traffic duties, and get in the Christmas spirit with festive-themed gameplay featuring atmospheric scenery and light effects!