Decorate your weapons, tents, and ground blinds with these unique cosmetics inspired by the New England Mountains Reserve. This Pack Contains: - New England Mountains Brown Paint - New England Mountains Red Paint - New England Mountains Orange Paint - New England Mountains Scale Spray - New England Mountains Bark Spray - New England Mountains Orange Laminate Wood The contents of this pack are cosmetic only and applicable to all weapons, tents, and ground blinds in the game. They can be previewed in-game for free before purchasing.