Nicktoons & The Dice of Destiny - Wardrobe of Wonder Pack
The Wardrobe of Wonder Pack unlocks a dazzling new costume for each of the 9 playable heroes, further reimagining their iconic styles through a different fantasy lens. Whether it’s mystical, majestic, or knightly - every outfit adds a fresh twist to your adventure. These new looks bring extra personality and flair to each hero as they dive deeper into their quest.