PGA TOUR 2K25 Member’s Pass
Includes PGA TOUR 2K25 Clubhouse Pass Premium for Seasons 1-5 and Clubhouse Gear Pack. Get access to additional seasonal quests to earn extra boosts and valuable items. Clubhouse Gear Pack includes one outfit per body type per season. Progress at your own pace—play through existing Clubhouse Pass Seasons even when a new Season is live. Season 1 content will be available at launch. PGA TOUR 2K25 Member's Pass is included in the PGA TOUR 2K25 Legend Edition. Also available for individual purchase. Internet connection and 2K Account required. Member's Pass includes Seasons 1-5 of the Clubhouse Pass Premium which unlocks additional premium rewards through gameplay. Seasons 1-5 of the Clubhouse Pass Premium will be released post-launch. More details on the Clubhouse Pass Premium will be shared in the future.