Pet Show: Wild Animals
With this DLC, you'll unlock: - 24 unique levels with new cute pictures! - New enemies and challenges to face! - Cheetah skin - Fennec skin - Monkey skin - Skunk skin - Squirrel skin Discover pictures of wild animals!