"Knight's Long-Distance Swimwear" Costume for Viktor
A swimsuit costume for Viktor. Adds the "Knight's Long-Distance Swimwear" costume for Viktor. Note: - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room (the relevant characters must also have joined your party). - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.