Warhammer: Vermintide 2 - Taal's Huntsman
The Taal's Huntsman collection contains two premium cosmetics for Markus Kruber: the Soothsayer's Skullcap hat and Herald of King Taal skin. The cosmetics can be used on Markus Kruber’s Huntsman career. About the cosmetics: Soothsayer's Skullcap - Hat Traditionally worn by those with a close connection with Ghur, the Wind of Beasts, or else a fondness for mutton stew. Herald of King Taal - Skin Regal garb of one who has chosen without doubt his devotion to the Lord of Beasts.