It’s party time in the graveyard, and you’re invited! In Elvira and the Party Monsters, the Mistress of the Dark herself hosts a frightful evening packed with creepy creatures, sizzling shots, and multiball madness. Light up the dance floor as you bash the monsters, raise the dead, and keep the party alive with every flip. Key Features: - Faithful recreation of the 1989 arcade original - Classic monster-party theme with unique modes and challenges - Jackpots, skill shots, and graveyard challenges to master - Elvira’s signature voice lines and cheeky commentary The monsters are waiting… what are you bringing to the party?