NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER - Sasuke Uchiha Starter Pack
The Sasuke Uchiha Starter Pack includes the following content: - Master Character Training Pack - Sasuke Uchiha (BORUTO) - Master Character Training Pack - Sasuke Uchiha (Last Battle) - Master Character Training Pack - Sasuke Uchiha (Young Ver. Final Battle) - Top Secret Training Set - Sasuke Uchiha - Moonlight Scroll x10 Introducing a Starter Pack containing 3 different versions of Sasuke! The Top Secret Training Set immediately unlocks all 3 Master Characters' ninjutsu, costumes, and other rewards! Moonlight Scrolls can be appraised at the Ninja Tools Shop to unlock new costumes, weapons, ninja tools, and more! *Includes products that are also sold individually. Be careful of duplicate purchases. *Once you purchase the bundle, items can be claimed from the Gift Box at the Inn. *Moonlight Scroll x10 will be automatically received in-game. Moonlight Scrolls are consumable items and will be used via the in-game Appraisal feature.