Overcooked! 2 - Carnival of Chaos
Celebrate more Overcooked! 2 at the Carnival of Chaos! Overcooked! 2 Carnival of Chaos invites players to a celebration of all things cooking, co-op and chaos! This colourful new DLC will put players to the test as you take on combo meals and that kitchen essential, the canon! Canons! An unconventional kitchen requires unconventional means of transport. Chefs must load themselves into the canon and fly through the air with the greatest of ease. Combo Meals! For extra hungry customers, players must combine cuisines on a trusty tray, topped off with a refreshing beverage. New Recipes! Hot dogs and everyone's favourite circular food, the mighty donut, join the menu! Sauces! Is it even possible to have a hot dog without ketchup or mustard…or both?! Plus 15 New Levels! Players will burn burgers in the big top and tackle tasty treats on a tight rope in a series of vibrant new levels. Four New Chefs! A quartet of colourful characters join the culinary chaos: Ringmaster Chef, Strongman Chef, Clown Chef and Stunt Chef!