Expansion Pass Four includes: Federations: The pen is mightier than the plasma launcher in this expansion that focuses on the galactic community and its internal politics with expanded capabilities for federations and the establishment of a powerful galactic senate. Extend your political dominion over the galaxy like never before. Ancient Relics: Uncover the ruins of long-dead civilizations in Relic Worlds to piece together the story of their fate. Excavate their derelict cities and ships to unearth the truth, discover powerful relics and harness them for your own empire’s ambitions. Necroids: New portraits, civics, ship sets and other cosmetics for players who don’t fear the afterlife or the dark side of the galaxy. Necroids are an intelligent species who believe that death is not the end, but rather the beginning of their journey.