This bundle includes: - 1000 Overwatch Coins - Honey Bee Mercy Epic Skin - Bee Weapon Charm (can be used with any hero) With your Overwatch Coins, you can buy in-game cosmetic items to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content.