Purchase 100 Mythic Prisms With Mythic Prisms you can unlock Mythic skins and evolve your style by unlocking various customization options to choose how you want to flaunt your skin on the battlefield. Mythic Prisms can only unlock Mythic Skins and additional customizations for owned Mythic Skins in the Mythic shop. During Season 20, get even more bonus prisms when you buy the 30, 50 or 100 Mythic Prisms.