Opponent: Omega
Face the dreaded Omega in the Coliseum! Use the crystals of defeated foes to summon them as allies in battle.The Coliseum appears in the Historia Crux (available from Chapter 2 onwards). To access this content, enter the Historia Crux and select "Coliseum -??? AF-".This item can also be downloaded by redeeming the corresponding promotion code. The promotion code will no longer be valid once the item is purchased.